måndag 29 november 2010

Julkrubban är på väg fram sonens adventskalender...

Hej goa vänner!

Här städas det och fejas ordentligt. Man måste passa på när man är ledig. I morgon vet man aldrig hur det ser ut. Jag köpte en julkrubba igår, har saknat och letat i många år efter en som jag verkligen vill ha så det blev denna men det finns fler figurer som kommer upp senare. Den kommer nog inte att stå här i sonens rum utan någon annan stans.


Jag tänkte att sonen skulle bli lite snällare till jul så han fick en adventskalender av pepparkakor i år. Snacka om att jag har en lycklig son... Nu får vi hoppas att han inte äter upp alla innan det är dags att äta dem.


Stången är från IKEA för 19 kr.



Här kommer några bilder från AFTERNOON TEA i lördags. Det var riktigt roligt, det blev ca 55 st besökare. Det ökar för varje år så nu blir det nog av nästa år också. Det är roligt att det händer en hel del här i lilla byn. Det var både julbord, konserter och julmarknader denna dag så det var en del saker att slåss mot.





Nu så ska jag fortsätta att städa och feja så vi får ett städat hus innan jul.
Ha en bra måndag och en underbar vecka.
Kram

1 kommentar: