torsdag 9 december 2010

Borde få rabatt... sa min man...

... det är ju redan rostigt!!!.... och gammalt...

Hej goa vänner!

Ja så lät det när min man skulle hämta ett K som jag hade beställt. Man kan ju inte köpa detta för 200 kr måste få rabatt... (Med glimten i ögat).

Tiden går fort och snart är det jul, har börjat lite smått och fixat. Advent ljusstaken kom inte upp förrän 2:a advent... =0( Men jag kom inte ihåg att ta fram den. Men nu står den på plats och julen kommer med stormsteg i morgon blir det pepparkaksbak med sonen och kanske något mer bakning.


De här julgranskulorna köpte jag på ett inredningsparty hos en väninna här i byn de kommer från NORDLJUS. Mycket vackra tycker jag. Skulle vilja ha fler men, men...

Ska fixa fram lite mer saker inför julen och kommer att visa mer bilder... senare... Lillstugan har nu fått in lite hyllor och det blir såååå fint, bilder senare när draperiet och lite fler saker har fått flytta in. Man vill nästan bosätta sig där ute nu. Jag trivs sååå bra där ute så min man börjar tycka att jag kanske borde vara i stor stugan också lite mer... =0)

Ha det så underbart i veckan
Goa kramar

2 kommentarer: