lördag 16 oktober 2010

Ett nytt armband blev till...

Finns att köpa på Inas smycken klicka HÄR

Hej alla goa vänner!


Idag har allt flutit på som vanligt, Vi har fått in de gamla inner fönsterna klart så nu kan vintern komma. Det blir ju lite varmare. Vi har fortfarande gamla glas, fast vi har bytt ut de flesta fönsterna men har några kvar. Det är ju vackert men inte el ekonomiskt... Sen så har jag varit i stan och handlat vinterkläder till sonen. Det har blivit rätt mycket utplockat men jag hittade jacka och byxor på Polarn & Pyret lite dyrt men bra kläder. Bra med snölås både i armar och vid magen. Bra hängslen och bra byxer... lite reklam... hm... det var nog inte meningen. Jag gillar att köpa ordentliga ytterkläder så att de håller. Hur är eran erfarenhet av Pop?
Jag var i stan med min mor första gången på väldigt länge och det var verkligen kul. Kollade in kläder och provade och hade en härlig eftermiddag tillsammans.

Sen hann jag med att göra några armband till försäljning som jag ska ha i en by utanför här nästa helg och det ska bli så roligt. Väldigt spännande att se hur det ska gå...

Nu ska jag torka lite äpplen till sonen. Vi ska upp på vättansberget i morgon med tillsammans med några vänner. Sen blir det övning med kören och sen på kvällen blir det konsert. Det ska bli så kul.

Så ha en trevlig fortsatt helg, goa kramar

1 kommentar:

  1. Vilken konstnär du är så vackert ditt armband är! Jag har handlat mycket kläder till våra barnbarn på PoP och jag vet att de har varit omtyckta, de har bra kvalitet på sina grejer.
    Vad trevligt det låter med konsert, det har ni ganska ofta vad jag kan förstå. Är ni många deltagare i kören?
    Hoppas det blev en bra kväll och konsert.
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Raina

    SvaraRadera