tisdag 12 oktober 2010

En gammal flaska kom till användning...


Hej goa vänner!

Hittade en gammal flaska som jag har fått av min svärmor en gång i tiden. Den stod på toaletten och nu har jag kommit på hur jag ska använda den på bästa sätt. Nu kommer jag alltid att hitta min klocka. (förhoppningsvis)

Helgen har förflutit som vanligt vi var uppe på Vättansberget i friluftsfrämjandets stuga. Där jag och två andra tjejer var stugvärdar i söndags. Vi trodde inte att det skulle komma några för det var verkligen ett riktigt höstväder med blåst och hagel. Men det var några som trotsade vädret och kom upp. Igår så var jag en sväng till stan med sonen och gick på drakborgen som var mycket uppskattat. Det var en trött son som kom hem senare på kvällen. Men han hade fått med sig två sorters fiskar hem som trivs bra i akvariet.

Idag är vi hemma, sonen är förkyld, fått pappas förkylning... Men han verkar vid gott mod. Teven får göra sitt han är lugn och sitter stilla och myser. Vi ska precis fika te och smörgås...

Ha en trevlig vecka
goa kramar

1 kommentar:

  1. Vilken vacker flaska och vilken bra ide att ha den till klockhängare och klockan var också vacker.
    Hoppas sonens förkylning snart går över och ibland är det bra med Tv.
    Hoppas fikat smakade gott önskar dig och din familj en bra fortsättningen på tisdagen, för mig är det snart dags att gå till jobbet, biblioteksfilialen har kvällsöppet.
    Kram Raina

    SvaraRadera