tisdag 1 december 2009

Kolla vad jag vann....

En underbar klocka från Git med bloggen "Ljuvligt lantligt". Den kommer att passa perfekt i köket när det har blivit renoverat någon gång på 2020-talet eller nåt, men jag sätter upp den tidigare den passar även nu i vårt allrum på övervåningen. TUSEN TACK! till GIT

Hej alla goa vänner!

Snart är det dags för en tävling här med, jag har haft över 5000 besökare detta år och det skulle jag ju fira. Trodde nog inte det när jag började blogga. Så en tävling dyker nog upp här snart om jag hinner före jul annars blir det efter... Det är ju rätt mycket att stå i nu för tiden. Det är rätt mycket av smyckes tillverkningen som tar min tid och jobb och andra pyssel i hemmet. Men håll ögonen öppna så dyker det upp så småningom.

Ska ha en smyckes visning i morgonkväll så det känns lite spännande och roligt med nya människor och deras tycke och smak. Man hoppas ju att smyckena ska falla dem i smaken. Nä, nu måste jag göra allt färdigt för morgon dagen.

Ha en underbar onsdag och goa kramar till er alla.

5 kommentarer:

  1. Lycka till med smyckestillverkningen och pyssla lugnt nu inför jul!
    Kram till dig och grabbarna! / Linda

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinsten, vad roligt att du vann en så vacker klocka.
    Önskar dig lycka till med smyckesvisningen!
    Ha en fortsatt bra onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Vilken vacker klocka!
    Vad mysigt det såg ut med afternoontea, det kan man kalla dignande kakbord.
    Lycka till med din visning!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Grattis !!!!!Vilken snygg klocka.Ha en fortsatt bra onsdag kramiz Rita.

    SvaraRadera
  5. hej Ina!
    ja grattis till vinsten ;)
    Ska på posten imorgon em o skicka iväg klockorna till er alla.
    Ha en skön kväll!
    Kram Git

    SvaraRadera