lördag 5 december 2009

Helgen är här...


Hej alla goa vänner!

Nu är helgen här och vintern tycks hålla sig lite på avstånd, vi har ju haft det så underbart med -° hela veckan tills nu när det lilla snön vi fått försvinner. Sakta men säkert...

Helgen har börjat bra med en underbar sovmorgon med lugnt i huset. Mannen och sonen är ute och snickrar på vårt lilla gästhus/förråd... Så nu är det isolerat och nu hamrar han på innertaket så snart är det dax med väggarna när elektrikern har varit där och godkänt ledningarna. Åh vad roligt och spännande, jag skissade på rummet i går lite och det blir bara roligare och roligare.

Men har även börjat bona om lite i sovrummet... Jag satte upp denna underbara ängel mellan garderoben och dörren så fanns det en liten vägg där passade den perfekt.

Halsbandet "RONJA" 295:-
Bilden blev inte så bra men jag kan inte ta om den redan slagit in den.

Jag hade ett smyckeparty i onsdags och det var enormt roligt, många köpglada damer och tjejer... så många nya kombinationer det blev så nu har jag en hel del att göra innan Jul. Men det finns tid för fler beställningar också.

Idag blir det städning och smyckes tillverkning men även ordna min STORA adventsljusstake kommer att visa den sen. Var i stan och köpte stora block ljus igår. Det var skönt att strosa själv en stund på stan utan sonen eller mannan. Jag tror man behöver det ibland.

Ha en riktigt skön och go helg och goa kramar

4 kommentarer:

  1. å vilken söt ängel ,dem är ju så fina
    önskar dig en trevlig 2-dra advent imorgon
    kram

    SvaraRadera
  2. Gillar din ängel och halsbandet! Ha det bra, kram Eva.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar ängel! Jättesöt!
    Ha en fin dag!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera