torsdag 12 februari 2009

Smyckesprojekt



Nu var det dax igen, städa, packa, vattna blommer mm. Men jag fastnade vid smyckes tillverkningen. Så det fick bli några fler halsband till min kollektion. Detta är "Emma" efter en av ungdomarna jag känner här i byn. Jag får säga att jag är rätt nöjd över det. Det går att variera hur långt eller kort man vill ha det.

Sen blev det halsbandet och armbandet "Anna" det fick sitt namn från en av mina väninnor här i byn. Båda halsbanden ligger på vårt rums golv som min man har lagt in det är ett riktigt trägolv i gran tror jag...

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att du fått igång bloggen!! Nu kan Margareta oxå gå in till dig hon är inne på min blogg och kikar ibland. Vi syns snart!!

    SvaraRadera
  2. Å va kul! Nettan droppade en ledtråd inne hos mig så jag hittade hit! Det här kommer att passa dig alldeles utmärkt!Du som är så kreativ! Superfina smycken! Hälsa familjen! Kram Linda W

    SvaraRadera