måndag 6 februari 2012

Sytt en mössa till sonen

Hej goa vänner!

Äntligen har jag hittat hit igen... December och januari har varit hektiska månader i mitt liv. Mycket på jobbet och på kyrkan som ska fixas. Men i dag fick jag tid över och sydde en mössa till sonen, han älskar tåg... så det fick bli en tågmössa. Ska senare sy en röd med vita stjärnor till mig själv och en svart lika dan till min man. Sonen får nog en röd också.

Ikväll kom jag ut på en runda på skidor igen och det var så skönt. Man inser att det inte är så länge kvar till tjejvasan... 19 dagar.. nedräkningen har börjat. Jag känner mig inte vältränad precis. Men det kommer nog att gå bra. Men jag måste försöka gå ner några till kilo så skidorna passar bättre. Har inte kommit ner under sträcket för att vallan ska sitta bra... vägde mycket mindre när jag köpte skidorna. Tänkte slippa köpa nya. Men det är bara att jobba vidare. I morgon blir det skidor igen. Sonen ska träna skidor så då passar jag på att va i spåret jag med.

Ha en bra vecka
Goa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar