måndag 13 februari 2012

Några nya mössor...


Hej Goa vänner!


Här kommer några nya mössor som jag har sytt i kväll... Den turkosa mössan med stjärnor är till en go kompis och jag hoppas att den kommer till belåtenhet.

Den här gjorde jag i kväll till min son, en flis fodrad tåg mössa. Flis fodret är rött och den är varm. Jag är rätt stolt över den. Hoppas att min son blir det i morgon när han ser den... Kul och se om han tar på sig den.


Denna mössa gjorde jag till mig själv och den är fodrad med röd flis och den var verkligen skön så jag ser fram emot att prova den ute i morgon. Jag har redan fått sälja 4 st mössor och är rätt stolt att det finns folk som vill ha dem.

I går var hela familjen först på Gudstjänst och sen var vi ute hela eftermiddagen och åkte längdskidor, jag åkte 2 mil och sonen och mannen åkte 5 km och hejade på mig på flera ställen under skidturen.

I fredags kväll var vi inne i Sundsvall och tittade på farsen... "Nu är det klippt" vi tyckte att den var si så där... det var premiär så jag hoppas att de blir bättre. Eller så har jag inte den humorn. Lördagen gick åt till att vara i Hassela och åka slalom och inser att min son kan nu åka i alla backarna och det är otroligt roligt och han är sååå duktig. Så nästa helg så blir det skidskola hela helgen och det ser han verkligen fram emot och vi med.

Ha en riktigt trevlig vecka...
Goa kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar