torsdag 23 februari 2012

Några nya mössor...


Hej Goa vänner!

I måndags så kom denna härliga hög med mössor till, det blev 15 st. Fast flest i barnstorlekar men det var kul att sy och här nere kan ni se ungefär hur de ser ut. Röda, blå och svarta finns längre ner i tidigare inlägg. Min son fick ju så klart en favorit och det var den gröna med svarta tåg på.


Brun med stjärnor på, en sådan ska jag själv ha och min man ville ha en sådan så det är bara att sy upp. Jag har två av dessa och de är i storlek 6-12 mån.


Vit mössa har jag en liten 6-12 mån och två vuxen mössor... kvar.

Min man överraskade med att köpa hem dessa tygbitar till mig. Snygga va! Han har bra smak.

Nu i kväll om några minuter så ska jag åka och valla mina skidor hos en valla expert, jag hoppas att han vet vad han gör. =0) i morgon bär det iväg till Mora och tjejvasan på lördag sen hem och ha en familjegudstjänst på söndag. Det blir en hektiskt helg men den blir nog underbar också. Men jag gruvar mig så otroligt, förra gången åkte jag på 4,24,13 och hoppas att jag slår det i år. Men när jag testkörde så fick jag ont i fötterna efter 1,5 mil så jag hoppas att jag klarar mig bättre på lördag. Men jag tävlar bara mot mig själv och hoppas att jag får en bättre tid en den förra. Men med bättre valla expert än min man så går det nog bättre.

Ha en härlig helg där ni är, för det tänker jag ha.
Goa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar