torsdag 3 juni 2010

Award...



Jag har fått en Award av gulliga Anette med bloggen Syster Yster gissa om jag blev glad, Hade glömt bort det och det var en glad överaskning. Stort Tack!!

Det man ska göra är att kopiera in awarden i sin blogg, sen länka till den man fick den av, sen skicka den vidare till 7 bloggare och länka till dom.

Jag skickar den vidare till:

Den gamla skolan

STENLYCKA

Min skattkammare

Vit stjärna

Vitt hus med vita knutar

Det vita dårhuset

Vita små hjärtan

Och sen 7 saker om mig:

* Gör allt i sista stund
* Jag är en norrlänning
* Rätt dåligt humör inför mens
* Kan inte ha kakor hemma för då äts de upp
* Klarar mig inte utan att få designa smycken och inredning (Tyvärr inte alltid tid och för dyrt)
* Går inte att prata med mig innan jag vaknat ordentligt
* Är nog mer av en idé spruta och gillar att se för mycket framåt än att leva i nuet.
Ha en bra kväll.
Kramar

1 kommentar:

  1. Grattis till Awarden.
    Så du har gått vårruset, har själv gjort det några gånger, men det var ett tag sedan nu. Knäna har inte hållt för detta tidigare, kanske till nästa år.
    Ha en skön helg
    kram Britt

    SvaraRadera