lördag 2 januari 2010

Go fortsättning på 2010!

Egen julklapp ljuslykta från IKEA!


Kära vänner!

Hoppas att ni har haft en underbar jul och ett riktigt härligt Nyårsafton!

Själv har vi varit i Västerås och firat jul tillsammans med svärföräldrar och släkt och vänner. Det har varit en lugn och skön jul med go gemenskap och go mat... Det var snö även där nere och det behövdes nu när man gillar snö till jul.

Sen firade vi Nyår tillsammans med min släckt här i Storstaden uppe i Norr med snö och dimma. Men vi fick se lite fyrverkeri ändå. Sonen som är 4år orkade vara uppe ända till 24 sen blev det som att vända på en hand.... SÅ TRÖTT... Det var go mat och go gemenskap.

I går Så fick sonen en extra julklapp av tomten, som han hade lagt i boden eftersom vi inte var hemma under jul. Till sonens stora förvåning så var det en snowracer.... så då fick han åka med den nere till hockeyrinken. Där vi åkte skridskor, Sonen åkte för första gången och han ville inte gå där ifrån.. men vi lockade med varm choklad och korvmackor och då kunde vi gå hem.

I kväll ska jag och mannen åka till Härnösand med ett par vänner och lyssna på Gospel med Daniel Stenbeck och hans kör. Och äta go middag... Ni får veta mer sedan. Nu ska jag gå och äta lunch med familjen.

Go fortsättning på det nya året!
Goa kramar

8 kommentarer:

  1. Du har alltid så mycket kul för dig, hoppas kvällen var lyckad! Snygg lykta, och så smaskigt med korvmackor och choklad! Kram Eva.

    SvaraRadera
  2. Gullis där!
    Kram till dig.
    Stina

    SvaraRadera
  3. Hej Ina!
    Visst är det vackert och vintrigt nu!!!
    Tack för gulliga kommentarer från dig!
    Äntligen fick jag in mina bilder :)
    Kram till dig från mig...

    SvaraRadera
  4. En sådan jättefin lykta! God fortsättning på dig också!
    Ha en fin kväll!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  5. Hallå goa Ina!

    Tack för att du finns! Blir så glad när du kommenterar hos mej!

    Bästa året önskar jag dej!!!!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. En riktigt god fortsättning på det nya året!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Hej Ina! Vilken fin lykta :) Jo, jag torkade äpplena INNAN jag hängde upp dem...men det tog flera timmar i ugnen...lycka till!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. lyktar du har köpt dig är jättefin
    hoppas du har det gott på det nya året
    kram

    SvaraRadera