tisdag 28 januari 2014

Hallå! Nu är jag tillbaka...

 

Hej Goa vänner!
Det var ett tag sedan och mycket har hänt sen sist... Har jobbat på, pluggat, mindre pyssel men en resa till Etiopien en månad blev det till slut. Jag kommer att försöka lägga ut några bilder lite då och då om resan. Men det kan ta lite tid innan jag har sorterat upp alla korten. Vi åkte den 13 december och kom hem den 12 januari. Jag packade om och reste till Mellansel för att plugga två veckor. Jag var rätt mör i fredags när jag kom hem. Men jag fick med mig en liten ängel som min goa klasskompis Maria gav mig innan vi skulle skiljas åt. Nu hänger den hemma hos mig i hallen och skyddar oss. Den är enkel och underbar.

På lördagen så stod jag i kiosken på Getberget (Alpina) Elias slalomklubb en hel dag medan han fick åka slalom, lite avis... Men han var lycklig, hans första åk för denna säsong.

Söndagen så fick jag min första sovmorgon på 1 1/2 månad såååå underbart... Det har jag verkligen längtat efter att få sova så länge man vill och sen ligga kvar å bara njuta av min egen säng. På eftermiddagen åkte jag iväg med konfirmanderna till en grann kyrka där de hade en temadag där vi fick passa på att träffa andra konfirmander och lära känna deras kyrka och prästernas kläder.

Dags för mig att krypa till kojs. Det kommer mera om resan senare...

Ha en bra vecka

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar