söndag 8 augusti 2010

Lillstugan har nu fått färg...

Hej goa vänner!

Nu har lillstugan fått färg och är i stort sätt klar utvändigt, förutom trappa och lampa. Men det får komma senare. Vi har börjat inreda lite och skidorna har fått ett ställ, vitt så klart och det blev såååå snyggt...

Nu kan man komma fram och se vilka skidor man har... TACK min goe man som har snickrat ihop denna låda. Precis som jag vill ha den. Han målade den också... Så nu är det bara att sätta i hyllorna i bokhyllan så ska det fyllas med förråds saker... Som ni ser så är inte hyllan vit men där fick jag ge mig...

Jag ska gå och lägga mig igen... Prosit!!! jag är dunderförkyld så jag orkar inte så mycket just nu men vill bli FRISK NUUU!!! Men jag antar att det är vila som gäller.

Ha en underbar vecka och sköt om er. Goa kramar

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vad praktiskt skidställ din man har gjort och vad fin er lillstuga blir.
    Hoppas du kryar på dig snart min man har också åkt på en förkylning. Hoppas jag klarar mig och inte blir sjuk nu när jag skall börja jobba igen.
    Kram Raina

    SvaraRadera