torsdag 6 augusti 2009

Semester... på Hjälmared fhs...

Deras bilder från hemsidan.

Hej Vänner!
Nu var det ett tag sedan jag skrev, men det har hänt lite sedan sist. Jag har haft lite semester och har varit ute och rest lite. Börjar lite smått att berätta att resan började med ett stopp i Västerås hos svärmor och svärfar som inte var hemma utan fick möjlighet att låna deras lägenhet. Sen bar det vidare till Hjälmared för ett par dagars konferens... "Shalom över Israel" hade sin årliga konferens Jag hade hand om barnen men det kom inte så många mest de allra minsta 3-4 åringarna men vi hade kul ändå. Det var väldigt vacker där de har en underbar herrgård med mycket att fota på men tyvärr ville inte kameran vara med alla gånger... Vi var där får onsdag till söndag sen åkte vi vidare till Dalarna... Men det ska jag visa mer om i nästa inlägg som kommer lite senare....

Ha det så gott och många...
goa kramar

2 kommentarer:

  1. Roligt att höra ifrån dig! Ser ut att vara ett härligt ställa att ha konferens på. Spännande att se vad ni hittat på i Dalarna.
    Ha det så bra i sommar Sverige.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk semester. Visst är det tråkigt när vardagen kommer tillbaka. Själv skulle jag kunna fortsätta min semester året ut om jag fick...lyxhustru skulle man vara..inte tokigt.

    Kram Marlene

    SvaraRadera