söndag 9 december 2012

 Hej Goa vänner!

Nu är jag tillbaka igen efter nästan ett helt år i glömska... men det har haft sina randiga och rutiga orsaker som jag kanske kommer in på framöver.

Men nu i höst så har jag haft fullt upp med att både jobba på fritids måndagar och fredagar heltid och sen tisdag till torsdag i svenska kyrkan och deras barnarbete. Det har varit roligt och lärorikt  men mycket. Sen har min kropp inte mått så bra under våren och fram tills nu. Men jag mår väldigt bra just nu och livet leker och det är snart jul.

Så här blev arbetshörnan... 





Men i höst har jag gjort mig en arbetshörna efter att min man började tycka att köksbordet var för invaderad för ofta... Men jag har sytt lite och inga smycken har blivit gjorda men hoppas att det ska komma igång någon gång i framtiden. Men det får vila ett tag till. Soffhörnan blev så här...

Så här blev soffhörnan när vi slängde ut ena soffan och satte dit två fåtöljer.


December månad är oftast den jobbigaste månaden för mig jobbmässigt. I år blev det ingen skillnad... lika mycket att förbereda och jobba på. Det är julbesök av förskolebarn, julvandringar med lågstadiet, Afternoon tea, julfester och mycket annat men det är roligt också mitt i allt slit. Jag ska visa lite bilder på afternoon tea som blev mycket kakor.

Ha en bra vecka och sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar