måndag 23 maj 2011

Lantlig inspiration...

Hej goa vänner!

Här har jag hittat lite inspiration av lantlig stil. Hittade ett fantastiskt badrum... hm... skulle vilja ha...

Hoppas att ni har haft det bra. Det har varit mycket lite inlägg här för tillfället. Men det har sina orsaker. I helgen var jag i Borlänge på en Skogs knytte och Skogs mulle kurs genom Friluftsfrämjandet och det var enormt roligt och mycket friluftsliv.

Fågel äggen är inte kläckta än men de är nu sju stycken små söta ägg. Men jag hoppas att det händer något snart. Då kommer det lite nya kort på småfåglarna. Det ser ut att vara rödhake som jag har på besök.

Har en son som är hemma och mår inte så bra men jag hoppas att jag ska kunna gjuta några rabarberblad. Skulle vara kul att pröva. Jag vill göra ett litet som jag kan lägga tvålen i vid handfatet. Jag köpte också en bok om betong "Nytt och kreativt med betong och loppis fynd".

Men i trädgården har det inte hänt så mycket men jag hoppas att jag ska kunna köpa ett päron träd och sätta i år. Skulle inte heller sitta fel med ett nytt äppelträd och ett plommonträd.

Nu ska jag gå och hjälpa min son. Ha en trevlig vecka!

Goa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar