onsdag 10 mars 2010

Nytt armband.. och länge sedan jag skrev....


Gå in på min SMYCKES SIDA

Nu har verkligen tiden runnit iväg och bloggandet har fått ligga nere. Man hinner liksom inte alltid med. Skapandet har också fått en törn... Men det blev ett armband i kväll som jag har fått en beställning på, jag gillar det väldigt mycket kanske för att det är vitt.... Jag har utskurna bokstäver i "Carpe Diem" som ska putsas och målas... men det ligger nere än så länge.

Men i morgon ska jag och sonen till Återbruket i stan och lämna en massa skräp och jag ska rensa upp lite och skänka till loppis. Nu ska det bli plats att måla lite möbler så jag kan få lite ordning här hemma... men som sagt var ... det tar tid.

Vi har varit friska här hemma men jag har varit så fantastiskt TRÖTT man har befunnit sig i en bubbla av trötthet. Det kanske är våren... Den har faktiskt kommit hit till Norrland också tro det eller ej, men vi har haft 6° varm i två dar, och snön har blivit så fuuul grå och trist, nu när barnen väl får ledigt så med snö så blir det så här...

Undrar om jag har klagat färdig nu....??? Ja, det har jag... Jag trivs ändå med tillvaron nu när jag ska vara ledig i två dag och bara vara med min son och familjen. Vi får återkomma med lite bilder på vad vi har gjort senare.

Vi har i alla fall åkt lite slalom och min lille son är så duktig, han åkte lite själv i backen vi släppte honom i slutet av backen och det gick bra. Han kom på att man kan sätta sig om det går för fort. Så jag har nog köpt ett sele i onödan... sen har jag har varit ute och lekt i den blöta snön.. NU KAN MAN JU GÖRA SNÖGUBBAR... som man inte har kunnat gjort på hela vintern... Vilken lycka!

Ha en underbar dag
Goa kramar

2 kommentarer:

  1. Jättefint armband! Klaga på du bara, och det där med tröttheten känner jag igen... Härligt med kramsnö, men det gör inget om den försvinner nu... Ha en underbar helg! Kram Eva.

    SvaraRadera
  2. Här har snön börjat smälta, nu är det riktigt skönt om den försvinner tycker även jag som annars älskar snö.
    Har precis startat en utlottning om du vill hänga med.
    Ha en bra dag!
    Märta

    SvaraRadera